loading...

ماشين

راهنماي Nissan GT-R Nismo 2020: تاريخچه ، مشخصات و عملكرد

عماد بازدید : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ نظرات (0)

نيسان

مقدمه

2020 نيسان GT-R Nismo

سال گذشته GT-R با جشن 50 سالگي خود ، گذشته اي بدون شك از گذشته داشته است. تكرار فعلي GT-R ، معروف به R35 ، فصل خوب ديگري را در كتاب افسانه خودرو ايجاد كرده است. آخرين فرشته در اين داستان در حال پخش ، قريب الوقوع نسخه 2020 نيسان GT-R Nismo است كه در نمايشگاه بين المللي اتومبيل نيويورك سال گذشته رونمايي شد.

در حال حاضر با ورود به يازدهمين سال از اين نسل طلايي ، R35 از فرصت تبديل شدن به يك نام خانوادگي در stardom اصلي موتور موتور استفاده كرده است. با اين گفته ، دستيابي به بسياري از نقاط عطف نيز آشكار مي شود كه چه مدت در صحنه بوده است.

بنابراين ، اگر اين آخرين GT-R Nismo پرده هاي R35 را نيز بكشاند ، دوره اي از ايده هاي تازه و درنهايت نسل بعدي GT-R را نيز ترسيم مي كند.

مدل Nissan GT-R Nismo 2020 اولين توليد GT-R است كه از به اشتراك گذاشتن قطعات به طور مستقيم از اتومبيل مسابقه GT-R GT3 بهره مي برد. به طور خلاصه ، GT-R Nismo جديد سبك تر ، پاسخگوتر ، داراي آيروديناميك بهتري است ، در خنك كننده و ترمز بيشتر از هميشه كارآمد است.

آنچه كه اين امر ناگزير بايد به آن ترجمه شود - احتمالاً در آينده نزديك ، با نزديك شدن به تاريخ انتشار - سريعترين زمان دامان تعيين شده توسط كارخانه مونتاژ شده و GT-R قانوني در خيابان در N atrburgring است.

هر يك از تغييرات به تنهايي در مقايسه با مدل 2019 نيسان GT-R Nismo قابل توجه نيست. هر دو اتومبيل عمدتاً يكسان هستند ، با توجه زيادي كه لازم است تغييرات را مشاهده كنند - مانند گلگيرهاي جلو تهويه ، چرخ هاي طراحي مجدد ، اجزاي بيروني سبك تر ، ترمزهاي بزرگتر و لاستيك هاي بهتر.

در حقيقت ، آمار كلي قدرت براي خودروهاي 2020 بدون تغيير باقي مانده است. تفاوت اصلي اين است كه اين جديدترين نسخه از همان سخت افزار توربوشارژر استفاده شده در نسخه GT3 خود استفاده مي كند ، كه نيسان ادعا مي كند پاسخ و شتاب موتور را به طور قابل توجهي بهبود مي بخشد.
گزارش اين آگهي

در طي 10 سال گذشته ، نيسان GT-R موضوع لرزش ، پالايش و بهسازي دائمي بوده است. Nissan GT-R Nismo 2020 اوج رسيدن يك دهه تجربه ، دانش و تسلط بر مهارت هاي فردي است.

اين تفسير نيسان از آنچه supercar مدرن quentessential بايد باشد - تعادل كامل تصفيه براي جاده و عملكرد براي مسير است. من شك ندارم كه آخرين Nismo كاملترين نمايندگي از اين فلسفه است كه ما ديده ايم.
موتور و عملكرد

مشخصات فني:

    نوع و اندازه موتور: 3.8L Twin-Turbocharged V6
    اسب بخار: 600 اسب بخار @ 6،800 دور در دقيقه
    گشتاور: 481 lb-ft @ 3600 دور در دقيقه
    O-60 مايل در ساعت: 2.5 ثانيه

Nissan GT-R Nismo 2020 از همان V6 3.8L توربوشارژ V6 بهره مي برد كه همچنان در چرخه عمر R35 تكامل يافته است. نيروگاه VR38DETT از بدو تأسيس ، مراحل بسياري از به روزرساني را پشت سر گذاشته است كه باعث شده تا اين نسخه از قبل نسخه قدرتمندتري داشته باشد - Nismo جديد نيز از اين قاعده مستثني نيست ، زيرا قدرتمندترين و پيشرفته ترين نسخه از كارخانه مونتاژ توچيگي است.

توليد 600 اسب بخار قدرت @ 6،800 دور در دقيقه و 481 فوت در دقيقه گشتاور @ 3600 دور در دقيقه ، توليد كل در مقايسه با Nissan GT-R Nismo 2019 بدون تغيير باقي مانده است - اما اين فقط روي كاغذ است. جايي كه واقعاً مهم است در طراحي توربوشارژر انحصاري است كه به طور مستقيم از ماشين مسابقه GT-R GT3 وام گرفته شده است.

معماري توربين اصلاح شده بيشتر سرعت جريان را بهينه مي كند و به لطف سريعتر سرعت ، حتي در همان سطح فشار تقويت ، سرعت شتاب را تا 20 درصد بهبود مي بخشد. اگزوز تيتانيوم جديد ، لمس نهايي را فراهم مي كند ، و ماشين را با داشتن ظاهري برجسته تر و كمي كاهش وزن تقويت مي كند.

2020 نيسان GT-R نسمو موتور

Mated به موتور يك نسخه اصلاح شده از گيربكس 6 سرعته 6 سرعته هميشه سبز است ، كه همچنان قدرت را از طريق سيستم افسانه اي همه چرخ هاي اتومبيل ارسال مي كند. در حال حاضر اين دستگاه داراي يك حالت R er دقيق تر است كه امكان تغيير سريع دنده هاي صاعقه و صاف را فراهم مي كند.

برنامه كنترل تطبيقي ​​تطبيقي ​​به GT-R Nismo اجازه مي دهد تا يكپارچه بين شخصيت Jekyll-Hy-Hyde انجام شود - رفتارهاي مدني در حالي كه در جاده هاي عمومي و عملكرد بي نظير خالص در مسير حركت ، حتي بدون نياز به تغيير حالتهاي رانندگي.

نيسان ادعا مي كند كه تركيب همه اين پيشرفت ها باعث مي شود تا Nissan GT-R Nismo 2020 از سرعت 0-60 مايل در ساعت در 2.5 ثانيه سرعت بگيرد. GT-R در هر يك از مدل هاي خود مطمئناً خلوت نيست ، اما اين كاملاً ذهن آزار است. اينها شماره هاي هايپركارك هستند.
شاسي و هندلينگ

اگر نيسان تصميم گرفته بود از تغييرات اساسي در بخش جابجايي استفاده كند ، با اين كه نسخه سال گذشته GT-R Nismo چگونه كاملاً كاملاً كاملي ساخته شده ، قابل درك است - و تا حدي قابل بخشش. با اين حال ، در كنار هم با Nismo ، آنها در تلاش بي وقفه براي ادامه بهبود GT-R به هر وجه و هر راه ممكن هستند.
گزارش اين آگهي

براي تكميل پيشرفت هاي كلي عملكرد موتور خودرو ، يك مجموعه تعليق با استفاده از پايدار بيشتر باعث افزايش پايداري گوشه نشيني همراه با افزايش سرعت ضربدري و كيفيت سواري نرم تر مي شود و به طور موثري با افزودن پالايش بدون قرباني كردن قابليت هاي هندلينگ آن افزوده مي شود. فرمان نيز خطي تر و دقيق تر احساس مي كند؛ فقط حداكثر اصلاحات ورودي با سرعت حداكثر 300 كيلومتر در ساعت مورد نياز است.

Nissan GT-R Nismo 2020 همچنين از ترمزهاي جديد كربن و سراميك Brembo بهره مي برد كه از ماشين مسابقه GT3 الهام گرفته شده است. به عنوان بخشي از اين تنظيم ، روتورهاي ترمز بزرگتر در قسمت جلويي و عقب ارائه مي شوند

2020 Nissan GT-R Nismo Interior
 قيمت گذاري

در حالي كه Nissan GT-R با هر سال از سال 2009 بهبود يافته است ، بنابراين قيمت آن نيز بر اين اساس افزايش يافته است. در حالي كه غيرممكن نيست انتظار داشته باشيم كه كالاي بهتري بايد از برچسب قيمت بالاتري برخوردار باشد ، اما خودروي نيسان GT-R Nismo 2020 هنوز يك خودرو بر اساس شاسي است كه اكنون وارد دوازدهمين سال خدمات خود مي شود.

GT-R همچنان به قابليت هاي عملكرد كلي خود و تجديد كافي كافي در فكر مرتبط است. شكي نيست كه اين آخرين مدل هنوز بهترين GT-R خواهد بود. با اين وجود ، با وجود اين ، ممكن است ما به سقف آنچه كه خريداران هزينه قابل قبولي از طرحي را مي يابند كه مي تواند به سمت استقبال پرشرف باشد ، نزديك مي شويم.

قيمت گذاري رسمي هنوز توسط نيسان منتشر نشده است. با اين گفته ها ، نيسان GT-R Nismo 2020 به ناچار تبديل به گران ترين نسخه تا كنون خواهد شد ، احتمالاً قيمت يك يخچال بالاتر از نسخه 2019 كه داراي MSRP 175.540 دلار بود ، قيمت گذاري شده است.

اين بدان معناست كه شما بايد آماده دريافت حداقل 180،000 دلار دلار شويد تا بتوانيد دست خود را به GT-R Nismo جديد برسانيد ، و با همه صندوق هاي گزينه اي به مارك 200000 دلاري نزديك شويد.
خلاصه عملكرد و مشخصات
مدل و اطلاعات قيمت گذاري
نيسان درست كنيد
مدل GT-R
نسل R35
زير مدل Nismo
نوع خودرو كوپه
دسته توليد محدود سري اتومبيل
ساخته شده در توشيگي ، ژاپن
معرفي سال 2019
قيمت پايه (US) 280،000 دلار (تخميني)
واحدهاي ساخته شده TBD
شاسي ، سيستم تعليق و پيشرانه
محدود كردن وزن 1،744kg (3،844 پوند)
چيدمان جلو ، موتور تمام چرخ
بدنه / قاب تك رنگ كامپوزيت آلومينيوم ، فولاد و عناصر فيبر كربن
سيستم تعليق (F) آلومينيوم ميلگرد مستقل دوبل ، ساختار لوله قاب يكپارچه ، نصب شش نقطه
سيستم تعليق (R) سيستم تعليق مستقل آلومينيومي چند پيوندي مستقل ، ساختار لوله يكپارچه لوله ، نصب شش نقطه ، پيوندهاي فوقاني / تحتاني آلومينيوم (طراحي ياطاقان كروي)
فرمان و رينگ قدرت رينگ حساس به خودرو ، قفسه فرمان آلومينيومي ، نصب چهار نقطه با عايق هاي سفت
ديسك هاي سراميكي كربن ترمز 16.1 اينچي جلو ، 15.3 اينچي عقب) ، كاليپرهاي ترمز Brembo (جلو 6 پيستوني ؛ عقب 4 پيستوني)
لاستيك Dunlop لاستيك (دزدگير)
انتقال 6 سرعته DCT
موتور ، خروجي و عملكرد
موتور V6
جابجايي (ليتر) 3.8L
موقعيت طولي
Aspasion Twin-turbocharged
قدرت (اسب بخار) 600 اسب بخار @ 6،800 دور در دقيقه
توان (اسب بخار) / ليتر 157.9 اسب بخار / ليتر
قدرت (اسب بخار) / وزن 0.34 اسب بخار بر كيلوگرم
گشتاور 481 lb-ft @ 3600 دور در دقيقه
زمان 0-60 مايل در ساعت 2.5 ثانيه
متوسط ​​مصرف سوخت 19 مگابايت (تركيبي)
گالري و فيلم ها
گالري عكس

Nissan GT-R Nismo در سال 2020 سيلوتي را كه غيرقابل انكار است ، "Godzilla" مي كند. اگرچه نسبت به مدل Nismo سال گذشته نسبتاً بدون تغيير بوده و از دور به راحتي R35 قابل تشخيص است ، اما ويژگي هاي جديدي مانند دريچه هاي شيب دار در گلگيرهاي جلويي ويژگي هاي آخرين نمايش توچيگي را شناسايي مي كنند.
گزارش اين آگهي

به نظر من ، نيسان GT-R 2020 يك دستورالعمل مورد اعتماد و معتبر "سوپراسپرت روزمره" ژاپن را ادامه مي دهد. برخي مي گويند كه زمان آن رسيده است كه نيسان غذاي جديدي را شروع كند - اما هيچ منفي نيست كه هميشه يك پالت براي R35 وجود داشته باشد ، و اين هنوز هم خوشمزه ترين كنايه است. در حالي كه مطمئناً تاريخ معين نسل جديد GT-R در حال نزديك شدن است ، جديدترين همكاري Nismo هنوز بسيار اتومبيلي است كه بايد بخرد.

طراحي شده براي يك حرفه اي ، ساخته شده براي همه.

براي GT-R NISMO 2020 ، مهندسان نيسان تصميم گرفتند كه فناوري هاي مسابقه را اثبات كرده و آن را براي رانندگان در تمام سطوح مهارت قابل دسترسي و راحت كنند. كنترل وسيله نقليه و پيش بيني آن در دستيابي به اين امر بسيار مهم بودند. بنابراين ، آنها هنگام ساخت اتومبيل موضوع "عملكرد مطلق خيابان و پيگيري" را اتخاذ كردند.

تنظيم قوي ترين و منحصر به فرد ترين تمام GT-R ها به غير از بقيه بسته ، مقدار فيبر كربن موجود در سراسر خودرو است ، از جمله ضربه گير هاي جلو و عقب ، گلگيرهاي جلو ، كاپوت ، سقف ، روكش هاي حاشيه جانبي ، صندوق عقب و ... اسپويلر عقب.
گزارش اين آگهي

هر مؤلفه براي كاهش وزن ، افزايش نيروي كمكي و تقويت آيروديناميك بهبود يافته است. اين قطعات بيروني به تنهايي علاوه بر نزديك به 20 كيلوگرم كاهش از ساير به روز رساني ها و اجزاي جديد ، باعث صرفه جويي در وزن 10.5 كيلوگرم در كل شده است.

گلگيرهاي جلو در حال حاضر به GT3 GT-R شباهت دارد. دريچه هاي پيچيده به هواي گرم كمك مي كنند تا از هواي گرم موتور دور شده و از نيروي محرك استثنايي در لاستيك هاي جلو و بدون كشيدن اضافي استفاده كنند.

آنها همچنين با نرم كردن جريان هوا در طول بدن ، آيروديناميك را بهبود مي بخشند ، با توجه ويژه به جلوگيري از اسپويلر عقب ، ترويج پايداري با سرعت بالا. يك فرآيند فشرده سازي جديد ، به سقف فيبر كربن بافت سبك و محكم مي دهد.

چرخ هاي آلومينيومي جعلي RAYS 20 اينچي منحصر به فرد GT-R NISMO 2020 سبك تر از گذشته است و يك طراحي نه گفتار را شامل مي شود كه استحكام آنها را تقويت مي كند. لاستيك هاي Dunlop كه به تازگي طراحي شده اند ، با يك آج عريض تر و شيارهاي كمتري ، لك تماس را 11٪ افزايش مي دهد. اين امر باعث مي شود نيروي كرنر بالاتر ، پاسخ فرمان افزايش يافته و مقاومت غلتكي در مقايسه با مدل قبلي بهبود يابد.

در داخل كابين ، صندلي هاي جلوي منحصر به فرد GT-R NISMO با هدف تمركز بر نگه داشتن تيغه هاي شانه و نقاط پايين بدن طراحي شده است و به راننده حس بهتري نسبت به اتومبيل و بدنه مي دهد.

2020 نيسان GT-R Nismo

2020 نيسان GT-R Nismo

2020 نيسان GT-R Nismo

2020 نيسان GT-R Nismo

فراتر از كمال

معدود اتومبيل از عملكرد رانندگي GT-R برخوردار هستند. به گفته تامورا ، براي مدل 2020 ، مهندسين درصدد بهبود آنچه در واقع كاملاً مكانيكي بود ، بهبود بخشيدند و گفتند: "ترفندهايي كوچك براي برداشتن هرچه بيشتر موتور و شاسي ، انجام مي دهد".

موتور 3.8 ليتري V6 24 سوپاپ دو موتور توربوشارژ نيسان - كه هر يك توسط تكنسين Takumi خود ساخته شده است - قلب مركز رانندگي GT-R است. GT-R NISMO از طراحي منحصر به فرد توربوشارژر - مستقيم از اتومبيل مسابقه GT-R GT3 - با شكل توربين اصلاح شده و تيغه هاي كمتر برخوردار است. اين باعث افزايش سرعت جريان مي شود و پاسخ شتاب را 20٪ افزايش مي دهد ، بدون از دست دادن اسب بخار.

گيربكس 6 سرعته تغيير يافته اتومبيل داراي يك "حالت R" تصفيه شده است كه نه تنها سريع تر تغيير مي كند بلكه انتخاب دنده ها را نيز بهينه تر مي كند ، به خصوص هنگام خروج از گوشه ها. اين احساس شتاب و كاهش سرعت را در هر دو جاده و مسير افزايش مي دهد.

كنترل تغيير تطبيقي ​​همچنين براي تطبيق برنامه هاي شيفت با سبك رانندگي كاربر برنامه ريزي شده است. اين امر باعث مي شود رانندگي به صورت قانون در جاده هاي عمومي و با روحيه اي بسيار روحيه بخش در مسابقه انجام شود ، بدون اينكه به طور دستي تغيير حالت دهيد.

يادداشت اگزوز خودرو محصولي از اگزوز تيتانيوم اصلاح شده با نكات آبي رنگ شده سوخته است.

وقتي صحبت از هندلينگ مي شود ، مدل GT-R NISMOS 2020 برابر است با تعداد كمي. تنظيم تعليق به روز شده آن ، ثبات گوشه را بهبود مي بخشد ، با افزايش سرعت پاسخگويي و افزايش كيفيت سواري نرم تر. فرمان از خط و دقت بهتري برخوردار است و نياز به اصلاحات حداكثر با سرعت حداكثر 300 كيلومتر در ساعت (186 مايل در ساعت) دارد.

موضوع عملكرد مطلق نيز با افزودن سيستم ترمز كربن و سراميك كاملاً منعكس مي شود. تركيبي از روتورهاي كربني و سراميكي Brembo - 410 ميلي متر در جلو و 390 ميلي متر در عقب - و كاليپرهاي Brembo به طور قابل توجهي زمان واكنش ، دوام و عملكرد كلي را متوقف مي كنند. در عين حال ، طبيعت سبك آنها باعث كاهش وزن ناخوشايند در هر چرخ مي شود و به اين وسيله خودرو امكان رديابي خط رانندگي مورد نظر را با روشي بسيار دقيق مي دهد.

ساختار كربن و سيليس كاربيد روتورها تقريباً به اندازه الماس سخت هستند. هنگامي كه با ماده جديد لنت هاي ترمز جفت مي شوند ، براي احساس كنترل شده تقويت شده در انواع مختلف شرايط ترمز ، اصطكاك بيشتري ايجاد مي كنند. مواد جديد همچنين با كوتاه كردن فشار پدال ترمز به كاهش كار ترمز كمك مي كنند. كاليپرهاي جديد با استحكام بالا به تازگي در رنگ زرد روشن قرار گرفته اند كه مي توانند در برابر دماي بيش از 1000 درجه سانتيگراد مقاومت كنند.

تمورا گفت: "ما 2020 GT-R NISMO را براي مشتريان خود ساخته ايم تا بهترين مسير و وسيله نقليه خياباني باشند." وي گفت: "اين مربوط به مديريت توازن كل است ، نه فقط تعقيب ارقام قدرت. NISMO جديد با موتور پيشرفته ، هندلينگ ، ترمز و آيروديناميك پيشرفته به مرحله جديدي رسيده است. "
مشخصات استاندارد NISMO 2020 GT-R (مشخصات ايالات متحده)
موتور VR38DETT ، V6 دو توربو شارژ DOHC
جابجايي 3.8L
اسب بخار 600 اسب بخار
گشتاور 481 lb-ft / 3600-5600 دور در دقيقه
به طور كلي


برچسب ها ،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
صفحه اصلی
تبلیغات
درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
پسورد :
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • امروز : 0
  • دیروز : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • همه : 0