مك لارن براي كاهش 1200 كارمند

۹۱ بازديد

گروه مك لارن زمان خوبي را سپري نكرده است. COVID-19 باعث افت قابل توجهي در درآمد شده است و اين شركت را مجبور به تصميم گيري هاي سخت مي كند. به گزارش EVO ، اين شركت اعلام كرد كه به دليل شرايط فعلي 25 درصد از نيروي كار خود را كاهش مي دهد.

كاهش 25 درصدي كاركنان به اين معني است كه حدود 1200 كارمند شغل خود را از دست خواهند داد. اين بخش به كليه مناطق تجاري از جمله بخش هاي خودرو ، مسابقه و بخش هاي كاربردي آسيب خواهد ديد.

پل والش ، رئيس اجرايي مك لارن گفت: "اين بدون شك يك زمان چالش برانگيز براي شركت ما و به ويژه مردم ما است ، اما ما قصد داريم به عنوان يك تجارت كارآمد و پايدار با يك مسير مشخص براي بازگشت به رشد ظاهر شويم."

در حالي كه تجارت سوپراسپرت در تلاش است ، ضربه بزرگتر براي مك لارن تأخير در شروع مسابقات فرمول 1 و به تعويق انداختن مسابقات فرمول E است. بخش كاربردي مكلارن تنها تامين كننده باتري فرمول E است كه بخش قابل توجهي از مالي اين گروه را تشكيل مي دهد.

كاهش 1200 نفر در كارمندان بايد به مك لارن كمك كند تا درآمد خود را مديريت كند و فراتر از بيماري همه گير COVID-19 و ركود اقتصادي بعدي آن زنده بماند ، اما هنوز مشخص نيست كه در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.