اگر واقعاً عاشق رانندگي هستيد بهترين فورد موستانگ هاي كلاسيك را داريد

۴۷ بازديد

برخي از افراد به شما مي گويند اگر اتومبيلي مي خواهيد در گوشه و كنار حركت كند ، يك موستانگ مدرن تهيه كنيد ، اما فورد موستانگ از همان ابتدا هميشه يك ماشين راننده واقعي بوده است. فورد از همان ابتدا آن را به عنوان يك كوپه اسپرت ساخت و فقط از آنجا شهرت پيدا كرد.

در سال هاي اخير ، بهتر از هميشه بوده است. فورد در سال 2015 به سيستم تعليق عقب مستقل روي آورد كه اين خودرو را واقعا چابك كرده و موستانگ هرگز در مقايسه با رقبا كمبود نيرو نداشته است.

در حالي كه موستانگ هاي مدرن عالي هستند ، اما كلاسيك هايي است كه به نظر من اتومبيل هاي واقعي راننده هستند. اينها سيستمهايي هستند كه امروزه فاقد سيستمهاي فناوري هستند. موستانگ هاي كلاسيك تجربه اي مانند ساير موارد موجود در جاده را ارائه مي دهند و اگر دوست داريد رانندگي كنيد ، بايد به دنبال يكي براي درايوهاي آخر هفته يا روزانه خود باشيد.

وقتي نوبت به خريد يك موستانگ كلاسيك مي رسد ، بعضي از آنها هيجان بيشتري نسبت به بقيه دارند و اگر دنبال يك راننده واقعي هستيد ، اين مدل هايي هستند كه پيشنهاد مي كنم نگاهي به آنها بيندازيد.

1965 شلبي موستانگ GT350R

وقتي موستانگ براي اولين بار از بازار خارج شد بسيار مورد توجه قرار گرفت. در نيمه نخست توليد بيش از 100000 با خريداران به خانه رفتند. براي كمك به بالا نگه داشتن علاقه مصرف كننده ، فورد كارول شلبي را وارد كار كرد. ماموريت او اين بود كه ماشين را بهتر از رقابت كند. آنها بايد اتومبيل ها را بسازند تا براي استانداردهاي كلاس توليد SCCA (Sports Car Club of America) B آماده شوند. شلبي مهلت مقرر را تعيين كرد و يكي از بهترين اتومبيل هاي راننده در همه زمان ها ، GT350 را ايجاد كرد.

Shelby Mustang GT350 داراي يك 288 اينچ مكعب كاملاً اصلاح شده V-8 است كه 306 اسب بخار را در 6000 دور در دقيقه توليد مي كند. اين موتور به يك گيربكس چهار سرعته دستي متصل شده بود. GT350 مي تواند حداكثر سرعت خود را به 136 مايل در ساعت برساند و در 6.6 ثانيه سرعت 0-60 مايل در ساعت را انجام دهد. براي دوره زماني كه سريع فريبكار بود و امروز نيز بسيار سريع است.

1967 شلبي موستانگ GT500

شلبي GT500 1967 يكي از اتومبيل هاي خاصي است كه فورد در دهه 1960 با كمك كارول شلبي با آن به بازار آمد. اين ماشين اولين موستانگ هاي بزرگ بود كه شلبي به شركت كمك كرد تا آن را بيرون بكشد و اين يك حيوان متفاوت از GT350 بود ، اگرچه نام آن مشابه بود. اين ماشين سخت تر ، پست تر و قدرتمندتر بود.

شلبي يك موتور پليس Interceptor 428 CI با قدرت 355 اسب بخار را در موستانگ نصب كرد و همچنين سيستم تعليق را براي جبران وزن اضافي تقويت كرد. اين خودرو همچنين از كاربراتورهاي هلي BJ / BK ، منيفولد ، جعبه دنده RUGS-1 ، انتهاي عقب 3.50 Traction-Lok ، ترمزهاي ديسكي و طبل KH و چرخ هاي 10 پره اختياري بهره مي برد.

1969 رئيس موستانگ 429

برخي از افراد به شما خواهند گفت كه رئيس 302 در واقع ماشين راننده بهتري بود ، اما من مخالفم. وقتي صحبت از اواخر دهه 1960 مي شود ، چيزي بهتر از Mustang Boss 429 وجود ندارد. اين Mustang Fastback توليد محدود براي پاسخگويي به 500 واحد مورد نياز براي بخش بزرگ ملي NASCAR ساخته شده است. اين موستانگ بزرگ به موستانگ نهايي دهه 60 تبديل شد.

فورد يك موتور 385 گرفت و آن را اصلاح كرد و ضربه را از 3.85 اينچ به 3.59 اينچ تغيير داد. اين موتور كه اغلب اوقات موتور شاتگان ناميده مي شود ، 375 اسب بخار قدرت داشت ، هرچند كه به شدت كم بود. با برخي تغييرات جزئي ، مي توان 600 اسب بخار را بدون مشكل انجام داد. براي جايگزيني اين موتور ، فورد KarKraft را استخدام كرد تا اصلاحاتي انجام دهد. اين يك حيوان يك ماشين است و هر راننده جدي آن را هرجا كه رانندگي كند آن را مشتي دوست داشتني مي يابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.