آرشیو آذر ماه 1398

خبرهاي تازه ماشين

نسخه Ford Mustang Shelby GT350 Heritage نسخه از ميراث مسابقه Mustang را جشن مي گيرد

۱۱۶ بازديد

كن مايلز براي رانندگي فورد جي تي در ل مانس براي كمك به فورد در شكست فراري بهترين شهرت دارد با اين حال ، مايلز همچنين به مناسبت 1965 فورد موستانگ GT350 سريع فوروارد كرد. براي بزرگداشت اين موضوع ، فورد از Shelby GT350 و GT350 R جديد در همان رنگ ها رونمايي كرده است. اين شركت آن را Heritage Edition مي نامد.

اطلاعات جديد درباره سطح مك لارن الوا 2020

۱۳۱ بازديد

مك لارن الوا يك ابرخودرو بدون سقف است كه روياها از آن ساخته شده اند. الوا در صدر جدول مك لارن به گروه هاي P1 ، Senna و Speedtail مي پيوندد و كاملاً شگفت انگيز به نظر مي رسد. اخيراً اطلاعات جديدي درباره يكي از بهترين اتومبيل هاي آفتابي در جهان منتشر شد.

2021 اولين Chevy Suburban با قدرت ديزل اختياري آغاز شد

۱۲۲ بازديد

شورولت حومه ، به همراه خواهر و برادر كوچكتر تاهو ، تعداد زيادي از فروش SUV با اندازه كامل در ايالات متحده را شامل مي شود. گرفتن هر تكرار از اين وسيله نقليه براي خط اصلي جنرال موتورز بسيار مهم است - و با توجه به موقعيت Suburban به عنوان طولاني ترين عنوان در صنعت خودرو ، در كنار هر نسل جديد چيزهاي زيادي وجود دارد. خوشبختانه ، به نظر مي رسد جنرال موتورز همه در 2021 حومه شهر به جلوه خوبي آورد.

نسخه نهايي مرسدس بنز SLC اكنون در انگلستان به فروش مي رسد

۱۱۵ بازديد

اكنون مرسدس بنز SLC Final Edition در دسترس مردم قرار دارد تا سفارشات خود را در انگلستان شروع كنند. اين اتومبيل نسخه خاص SLC است و برخي از بهترين ويژگي هاي اين ماشين و همچنين برخي از ارائه هاي منحصر به فرد را ارائه مي دهد. SLC يك ماشين خاص است و Final Edition يك قدم بالاتر است.

كاميون هاي سبك تويوتا ، هوندا ، هيونداي را به دست مي آورند

۱۱۵ بازديد

شركت تويوتا موتور ، شركت هوندا موتور و هيونداي در ماه نوامبر ميزان فروش بالاتر از ايالات متحده را منتشر كردند ، نشانه اي از اين كه اين صنعت سال را با شتاب تازه پس از يك كسل كننده در اكتبر رو به رو مي كند.

نگراني از تأمين كنندگان كره اي باتري ، باعث اختلال در توليد EV مي شود

۱۱۹ بازديد

سئول - SK نوآوري كره جنوبي با رقيب بزرگتر LG Chem خود به توافق چند ميليارد دلاري در سال 2018 براي تأمين باتري هاي خودروهاي برقي فولكس واگن در ايالات متحده ، پيروز شد.

SK با هواداري فوق العاده ، در ماه مارس در يك كارخانه 1.7 ميليارد دلاري در تجارت ، گالن ، حدود 120 مايل از كارخانه VW Chattanooga ، كه قطب اصلي وسايل نقليه الكتريكي اتومبيل در ايالات متحده است ، شكسته شد.