مك لارن سنا LM وارد يك نمايندگي در انگلستان مي شود

۱۱۷ بازديد

به نظر مي رسد مك لارن بيشترين استفاده را از سكوي خود سنا دارد. اما اين چيزي است كه ، شركت همه چيز را خيلي عجله نگه مي دارد. به گفته Carscoops ، هيچ ماده مطبوعاتي رسمي درباره خودروي فوق نشان داده نشده است. آن اتومبيل چيزي است كه بنام Senna LM خوانده مي شود و اين شركت قصد دارد 20 عدد از آنها را در سرتاسر جهان بسازد. يكي اخيراً در نمايندگي انگليس ظاهر شد.

نمايندگي گلاسكو در انگليس واقع شده است. اين رنگ به رنگ خاكستري به پايان رسيده و داراي لهجه هاي نارنجي است. شكاف جلويي كم و زيبا است و رنگ نارنجي را نشان مي دهد. اين خودرو همچنين داراي بال عقب عظيم است كه هم رنگ خاكستري و هم نارنجي رنگي روي آن دارد.

طبق گفته وبلاگ Supercar ، Senna LM بر پايه شاسي Senna GTR است. با اين حال ، بر خلاف GTR ، اين نسخه بي نظير Senna خياباني قانوني است. اين خودرو از موتور 4.0 ليتري توئين توربو V8 بهره مي برد كه 814 اسب بخار نيرو مي بخشد. اين باعث مي شود آن را به يكي از قدرتمندترين ماشين هاي مك لارن در آنجا تبديل كند.

مك لارن فقط Senna LM را بنا نمي كند ، اين شركت همچنين داراي Senna Can-Am است. اين اتومبيل نيز بي سر و صدا و بدون مواد مطبوعاتي به بازار عرضه مي شود. اين شركت تنها سه مورد از اين خودروها را خواهد ساخت. ما در حال حاضر قيمت LM يا Can-Am را نمي دانيم. اگر متوجه شديم ، آن را گزارش خواهيم كرد.
مك لارن سنا LM

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.